суббота, декабря 07, 2013

My inspiration - Tamara Gonzalez Perea and 4 new necklaces



Приветствую Вас!!  Очень часто вдохновением для своего творчества, я черпаю из образов модных блогеров. У меня уже давно есть любимчики, на которых я подписана и слежу за каждым новым луком.

GR: Καλώς τους!Πολύ συχνά στην δούλεια μου εμπνέουμε από τα looks των fashion bloggers. Έχω ήδη μερικούς αγαπημένους,  στα blogs των οποίων έχω γραφτεί ώστε να μην χάσω κάνενα νέο τους.


RU: Особенно часто я обращаюсь к ним, когда мне необходимо найти новое сочетание цветов. Одной из ярких представительниц цветового фейерверка является неотразимая TamaraGonzalez Perea.

Польская красавица уже давно добилась популярности в мире моды. Она одна из ведущих блогеров, имеющая множество подписчиков. Её любовь к эпатажу и экспериментам в образах, не может оставить никого равнодушным. Её образы это праздник красок, искусное сочетание разношёрстной одежды, при этом ей удаётся выглядеть гармонично и не смешно.

GR:
Ιδιαίτερα συχνά με βοηθούν οταν ψάχνω νέους συνδυασμούς χρωμάτων. Μία από αυτούς  είναι ακαταμάχητη Tamara Gonzalez Perea.

Η αγάπη της για τον εντυπωσιασμο και τα πειράματα με το ντύσιμο της, δεν μπορεί να αφήσει κανέναν αδιάφορο.
Τα looks της είναι μια πανδαισία χρωμάτων, επιδέξιος συνδυασμός αταίριαστων ρούχων, ενώ καταφέρνει να παραμείνει αρμονική και να μην φένεται  αστεία.

Δείτε
το και μόνοι σας:

Убедитесь в этом сами:

Καλλονή από την Πολωνία καιρό τώρα έχει επιτύχει τη αναγνωρισιμότητα στον κόσμο της μόδας. Είναι μία από τους κορυφαίους bloggers, με πολλούς fans σε όλο των πλανήτη.









RU: Именно этим она мне нравится, и я частенько вдохновляюсь её образами, создавая новые изделия.
Как и в этот раз!
Сегодня я представлю Вашему вниманию 4 моих новых ожерелья, в основу которых, заложены именно образы от Тамары. А точнее цветовая палитра, которую она использовала.
Это плетеные массивные ожерелья с использованием цепей, стразов и бусин.


GR
: Ακριβως γι'αυτο και μου αρέσει, και συχνά εμπνέομαι από τις εικόνες της, όταν δημιουργώ τα κοσμήματά μου.

Όπως και τώρα!
Σήμερα θα σας παρουσιάσω 4 καινουρια κολιέ μου, που βασίζοντε στα σύνολα της Ταμάρας. Για την ακρίβεια στην παλέτα χρωμάτων που χρησιμοποιεί.Ειναι φτιαγμενα απο μαλλι, αλυσίδες, στρας και χάντρες.











RU:
Надеюсь Вам понравились мои новые творения. С удовольствием выслушаю Ваше мнение
.

GR:
Ελπίζω ότι σας άρεσαν οι νέες μου δημιουργίες. Και με χάρα να ακούσω τη γνώμη σας.





С уважением

Vladi Lena






1 комментарий: